Tuesday 1 August 2023

FEEDBACK & TESTIMONI

Baru-baru ni saya ada buat posting di Facebook berkenaan dengan prospek yang tak pernah kenal ejen langsung (totally stranger) tapi setuju untuk ambil takaful di booth.

Pada masa tu, kami ada buka booth PruBSN Takaful di sebuah pusat beli belah ternama di Ampang.

Rezeki Allah bagi ketika saya bertugas, hadir seorang hamba Allah nak bertanyakan tentang Medical Protection. Selesai saya present, Alhamdulillah beliau setuju untuk sign up terus. Syukur...

Rentetan daripada itu, saya terdetik nak buat posting sebabnya memang betul, prospek takkan kenal ejen pada masa itu.

Based on apa yang kami bagi live presentation di booth dan penampilan kami, the trust dah start develop sedikit demi sedikit.

Tapi dalam client base sendiri, saya dah ada yang kenal serta tahu cara kerja saya. Itu resources yang saya ada dan kena guna sepenuhnya.

So macam mana saya nak bagi audience lain ni kenal dan percaya saya?

Jawapannya, saya kena la minta feedback supaya ia boleh bantu saya dari segi testimoni dan visible untuk mana-mana client atau prospek nak view. Especially yang online prospek di alam maya ni.

Maka dalam posting saya tu, saya selitkan ayat mana-mana client atau kenalan nak bagi feedback tentang saya, maka silakan comment...

So berikut adalah posting saya dan nilaikan feedback yang saya terima :

Alhamdulillah. Rezeki Allah Maha Luas.
Tengahari tadi saya close stranger di booth PruBSN Takaful @ Lotus's Ampang kelolaan agensi kami. Prospek ini datang dan serah diri mencari medical protection.
Saya memerlukan lebih ramai kenalan baru untuk saya bantu memiliki takaful dan sign up menjadi client saya pada tahun 2023 ini.
Jika anda kenal rangkaian network anda yang sedang mencari pelan perlindungan takaful dan boleh rekemenkan saya kepada mereka, saya sangat berbesar hati.
Bagi anda yang sudah mengenali saya, dah jadi client saya dan tahu cara kerja saya, sudilah kiranya tinggalkan komen di bawah ini tanda supportive anda terhadap saya.
Terima kasih semua

Dan inilah feedback yang saya terima :








Syukur..Alhamdulillah. Dikelilingi insan-insan yang pemurah baik hati. Walaupun tak banyak tapi sebagai ejen saya terharu dan gembira atas maklumbalas ini.

Terima kasih semua client-client budiman. Semoga Allah jua yang membalasnya dengan seribu kebaikan...Aamiin

Buat yang belum mengenali saya, ayuh...kita meet up dan buat perbincangan lanjut di mana-mana lokasi sekitar Lembah Klang atau luar kawasan.

In shaa Allah saya sedia bantu.

No comments:

Post a Comment