Saturday 20 July 2019

SENARAI PENUH HOSPITAL PANEL PRUBSN

Hospital swasta dah semakin bertambah di seluruh Malaysia. Terkini yang menjadi hospital panel PruBSN adalah KPJ Bandar Dato' Onn Specialist Hospital di negeri Johor.

Kenapa wujudnya Hospital Swasta?

Ini adalah sebagai satu usaha membantu mengurangkan kesesakan pesakit di Hospital Kerajaan. Juga sebagai usaha murni nak beri laluan serta keutamaan kepada mereka yang kurang berkemampuan (nak apply kad perubatan) dapatkan rawatan. Kalau betul kita mampu, jangan berebut hak orang lain.

Kenapa pilih Hospital Swasta?

PILIHAN bagi mereka yang inginkan rawatan segera dan istimewa. Ada bilik persendirian yang selesa. Waktu melawat yang fleksibel. Terjaga aurat ahli keluarga yang datang ziarah atau menjaga pesakit.

Bayaran?

Bayaran juga selayaknya dengan perkhidmatan yang diberi. Namun sekiranya memiliki kad perubatan, segala urusan bil rawatan di hospital swasta ditanggung oleh pihak PruBSN. Hasil daripada perkongsian seluruh peserta takaful yang telah mencarum secara konsisten setiap bulan.





















Saya kongsikan sebahagian daripada Hospital Swasta terkemuka di sekitar Lembah Klang.

Anda boleh klik pautan ini untuk senarai penuh hospital panel terkini di seluruh Malaysia : https://www.prubsn.com.my/…/our-services/panel-clinics-hos…/

No comments:

Post a Comment