Tuesday 25 April 2017

Cipta Legasi Menerusi HiBAH Warisan











Klik link ini untuk layari video >>>> WARISAN

Lindungi Masa Depan Yang Tersayang Dengan PruBSN Warisan

Dana Pendidikan Anak-anak :
Perbelanjaan pendidikan semakin lama semakin meningkat. Untung kalau anak-anak dapat belajar dan membesar depan mata kita. Segala kos kita yang keluarkan. Adakah itu jaminan untuk mereka? Macam mana kalau kita tak berkesempatan nak lalui semua itu? Berjayakah matlamat kita nak pastikan masa hadapan anak-anak untuk mendapat pendidikan terbaik?



Aliran Tunai Segera :

Sekiranya diduga dengan sakit lumpuh, sama ada kita terpaksa berhenti kerja atau diberhentikan kerja, income akan STOP. Tapi, komitmen dan perbelanjaan tetap berjalan macam biasa. Itu tidak termasuk jika terpaksa menanggung kos rawatan berterusan. Sama juga sekiranya meninggal dunia. Pasti income STOP. Warisan membantu dengan menyediakan aliran tunai segara untuk kelangsungan hidup.


Penggantian Pendapatan :
Kalau kita PERGI esok hari, pendapatan kita turut sama PERGI. Tapi komitmen dan perbelanjaan terpaksa terus kena bayar oleh waris. Kereta, rumah sewa, belanja dapur, belanja sekolah anak dan macam-macam lagi. Hutang-hutang juga kena dilunaskan. Terjamin atau tidak lifestyle sebagaimana sebelumnya?

Penerima Manfaat Hibah :
Anda boleh menamakan sesiapa pun yang paling bermakna dalam hidup anda. Sama ada orang itu waris anda yang sah mahupun tidak.
100% nilai HiBAH untuk mereka yang anda namakan sebagai penerimanya.

Anda mempunyai ANAK ANGKAT?
PruBSN Warisan adalah salah satu cara yang terbaik untuk salurkan peninggalan HiBAH buat mereka.

No comments:

Post a Comment